Wednesday, March 9, 2011

HapPy Luv faMily

helloooooooooooooooooooooo.......(^_^)


heheh....t0day aku nak story la skit pasal family aku,,,aku nk kenal kan kat korang...huhu.....!!
nk kenal2 x nan family aku..???,...,,..,,...oke aku kenal kan k.....=D




oke....nie father (mohd ridzuan) n mother (hasni) aku.....cewahhhh romantik x??hahaha...dah tua dah....abeh bekedut dah...tp time muda2 dulu aku tgk pic diorang YA ALLAH cun dowhhhhhhhhhhh...hahahah...(@_@) nati klo aku jumpa pic2 muda dewang t aku tunjuk k.ayah aku kerja JKR.last taun nieh,,nak pencen dah..:)..ma lak uat business Catering...alhamdullilah....mereka la yang besar kn kami 5 bradik...tQ ma n ayah...xmampu nk balas jasa ma n ayah....anak2 ma n ayh hanya mampu berdoa je smoga ma n ayh senang di dunia akhirat dan dilimpahkan rezki limpah ruah..amin ya robbal alamin..:D....syg ma n ayh sgt2......muah :-*




hahaaaa.....nieh abg aku yg sulong (ahmad kamar)..emm comey kan..kuikui ^_^ ...sudah berumah tangga..isterinye (salmiah)..anak dah tiga org...danial,husna,tasnim...diorang duduk di GERIK..


nie abg aku yang kedua....(mohd sharizal)....kacak gitu..wahhh....hahhaa...isteri nye (zuraida)....dah ade 2 org cahaya mata..adam muQhris n anisa....:) diorang duk skali nan aku n ma n ayah....xlama lagi nk pindah dah..duk Bunga Raya,,,,duk kuala kangsar gak..:D


abg aku yg ketiga,,,,,(mohd azhar)...bru jek tamat zaman bujang nye taub lepas..isteri nye (aida)..belom adew cahaya mata lg...usaha lagi ye...usaha tangga kejayaan..hahaha....skrunk abg aku yg nieh menetap kat terengganu....ganu kita wehhhh..ahhhahaha....


haha....g0nd0l......nie abg aku yg last...heheh..(khairul azmil)...sudah p0wn bertunang taun lepas..insyaallah taun nieh bulan 7 dea kawen...(nnt aku jemput korang k..)hehhe...tunang nye (Diana)...manis kan...s0 sweet..:)
abg aku yg nieh duk di kL...keje kat sana...abg aku yg nieh genius skit...huhu...klo aku adew prob pasal study aku tye dia je...sayang kamo abg..muahhh..hahah


haaaaa..tudiaaaaaaaaa...sape nieh erkkkkkkkkk?????siapakah????hahahaha..:P
nieh la aku.....putri bongsu (n0rul eiza) dalam family nieh..hehhe..c0mel kan??(cewahh prasan lak..)heheh...
aku jewk sorang p0mpuan dalam 5 orang adik bradik....aku betuah sgt dpt hidup dlm keluaga yg bahagia cam nieh.....alhamdullilah....

emmm selesai suda sesi pengenalan bersama family aku..heheheh.....yang baik dtg dri allah SWT dan yg buruk 2 dtg dri kita...sekian terima kasih...:D 

No comments: