Friday, January 28, 2011

i l0ve 'cintaku'...

Assalamualaikum all....
arini aku nk cerita cikit pasal 'cintaku'....gheee..:D..aku xpenah citer p0wn tentang dea kat mana2...fb xpenah....myspace xpenah..ym g la xpenah....hehehe...yang mana dah taw 2 taw la tentang 'cintaku'.nieh.hehhe.....:)....aku cerita nie bukan ape....ade org minx aku cerita tentang dea.....so aku cerita la...walaupun cerita nie agak poy0 skit...hahaha......:))




Pada 18/2/2009 dea muncul dlm hidup aku.....sehari selepas aku sambut birthday aku...aku hapy sgt bilew dea muncul dalam hidup aku.....tapi aku xlupe jugak pada ma n ayah....tanpa deorang,,'cintaku' xwujud kot masa skrunk nieh...heheh..:)...tq ma n ayh....muahhxx...:P...



Haa....sambung balik pasal 'cintaku'...xlama g birthday dea....birthday dea sama nan birthday aku.....17/2/2009......(h0h,,xsabar nyew...)...hahah aku lak yang over..lalalala....:D....emm sejak aku ade dea...aku senang sangat nk pergi sana sini....ghee..(dating)..huhuh...mana aku pergi mesti dea ade nan aku...(dalam jamban xla),,huhuhu......dea byk sgt berjasa nan aku....aku pergi kolej dea antar,balik kolej dea amik...tp aku yg bawak dea,,,,:D...sambil aku bawak 'cintaku'...aku sembang2 nan dea,,,gos0k2 badan dea...(just g0sok oke)....hahahaha....aku senang n happy jer nan 'cintaku'.....tQ 'cintaku'.... :-*...emmm...skrunk nieh dah nk genap 2taun aku nan dea....kami makin serasi(serasibersama)...cewahhh...hhahaha....gedix jewk...:P...aku pown xnk cerita banyak la pasal 'cintaku' nieh..t korang jeles lak...hahhah....aku nan 'cintaku' memang romantik......sentiasa melekat la....klo duk p0wn melekat si00ttttt!!!!..hahahaha..:))=))
s0 now....mesti korang nak tgk kan 'cintaku' 2 cam ne...!..hhheeh..jeng..jeng..jeng.......!!!!






     chakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!.... :O


hahhahaha.......bukan ini........:D............ini kawan aku......encem x dea????wakakaka....wan sowi ya baa jual muka kamo di sini......:)......hehehhe.......

oke2...nie serius......'CINTAKU'......

..1.....

..2............

 tiiiiiii.........


                   gaaaaaaaaaaaaa...............:D....                                                       

                                          



















































  chakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

haha....nie laa aku nan 'cintaku'.......
'Cintaku'

hehehhe.........nie la dea......amacam???hahhaa.....xdpat nak bercinta nan orang,dpt bercinta nan moto pown jd la.......:(...(ayat seday lak)...muehahahaa...emmm nie jela kot pasal 'cintaku'.....
sekian.......tQ...:)





8 comments:

Unknown said...

apa da. . . .bikin saspen je la. . .
akhirnya. . .tunjuk gak moto tu. . . hehehehe. . .

TeRa-HeRtz said...

hehehe..best2...lawok je,,aq ngt sape laaa xd...
die 2 aq knl sgt laaaa....
heeee c(;

Pr!nceSs e!yz4 said...

alif:...:D...u nk tgk kn moto i..heheh...biasa jewk...xmakeup p0wn...heheh....

ea:heheheh....ko knl ekk???hahhaha...

Unknown said...

hehehehe. . . xpe ar. . janji leh gerak. . . hehehe. . .

Pr!nceSs e!yz4 said...

heheheheh..betoi2..:P

Unknown said...

leh tumpang x. . ?

TeRa-HeRtz said...

aq je leh tumpang die laaaa :P

Pr!nceSs e!yz4 said...

alif:heheheh..buley2....tp bayo la..t0mpang free xley..:P

ea:haahahah..sengal :))